اقتصاد

در صورت تایید ETF ها، Standard Chartered تا اواخر سال 2025 200 هزار دلار بیت کوین ارائه می دهد

در صورت تایید ETF ها، Standard Chartered تا اواخر سال 2025 200 هزار دلار بیت کوین ارائه می دهد

بانک چند ملیتی Standard Chartered پیش بینی می کند که بیت کوین (BTC)اگر صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین تأیید شوند و در ایالات متحده موفق باشند، می‌تواند تا پایان سال آینده به 200000 دلار برسد.

بانک پیش‌بینی قیمت را بر این فرض استوار کرد که بین 437000 تا 1.32 میلیون بیت‌کوین تا پایان سال 2024 در ETF بیت‌کوین در فهرست ایالات متحده نگهداری می‌شود. این شرکت تخمین می‌زند که این رقم بین 50 دلار باشد. -100 میلیارد جریان ورودی.

«اگر جریان‌های ورودی مرتبط با ETF همانطور که انتظار داریم مادی شود، فکر می‌کنیم سطح پایان سال 2025 نزدیک‌تر به 200000 دلار آمریکا ممکن است،» گفت رئیس دارایی های دیجیتال استاندارد چارترد، جف کندریک و سوکی کوپر، تحلیلگر فلزات گرانبها، در گزارشی در 8 ژانویه، گفت: که در X (قبلاً توییتر) به اشتراک گذاشته شده است.

پیش‌بینی 200000 دلاری کندریک و کوپر به این معنی است که بیت کوین باید 4.3 برابر از قیمت فعلی 47000 دلاری خود افزایش یابد.

با این حال، مدیران استاندارد چارترد اشاره کردند که ارزش محصولات معامله شده در بورس طلا در این رقم 4.3 در حدود هفت تا هشت سال پس از راه اندازی ETP طلا در نوامبر 2004 ضرب شده است.

انتظار می رود بیت کوین در نتیجه تایید ETF نقطه ای ایالات متحده از افزایش قیمت مشابهی برخوردار شود، اما با توجه به دیدگاه ما مبنی بر اینکه بازار ETF بیت کوین با سرعت بیشتری توسعه خواهد یافت، شاهد این هستیم که این سودها در یک دوره کوتاه تر (یک تا دو ساله) مادی می شوند. “

کندریک و کوپر گفتند که آنها تاییدیه های ETF بیت کوین را “لحظه ای برای عادی سازی مشارکت بیت کوین” می دانند.

مدیران بانکی همچنین خاطرنشان کردند که آخرین پیش بینی قیمت بیت کوین آن مطابقت دارد. با پیش بینی قیمت بیت کوین اخیر خود تا پایان 100000 دلار 2024.

در حالی که تمرکز سرمایه‌گذاران بر روی ETF‌های بیت‌کوین متمرکز شده است، یک کارشناس صنعت می‌گوید «مبانی» شبکه تقویت‌شده بیت‌کوین باید عامل دیگری باشد که باید هنگام ارزیابی قیمت بیت‌کوین در نظر گرفت.

بلاک‌چین. جیمی کوتس، استراتژیست از تحقیقات بلاک چین عملی، به این نکته اشاره کرد که اصول اولیه بیت کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد، براساس به نمودار لگاریتمی «فعالیت شبکه بیت کوین» توسط نمودار «قیمت بیت کوین» که توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین CryptoQuant.com در 8 ژانویه به اشتراک گذاشته شد.

«شبکه بیت کوین با موارد استفاده جدید مانند کتیبه ها کوتس که قبلا در بلومبرگ اینتلیجنس به عنوان تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال کار می کرد، گفت: “با این حال، بیت کوین دلاری هنوز 40 درصد کمتر از اوج خود است.” “کم ارزش گذاری شده است.”

مرتبط: گری جنسلر قبل از تایید احتمالی ETF بیت کوین هشداری در مورد ارزهای دیجیتال صادر می کند

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد اقتصاد کلان بلومبرگ اینتلیجنس، کمتر مطمئن بود که بیت کوین رشد خود را حفظ خواهد کرد. بعد از اینکه ETF های بیت کوین به طور بالقوه تصویب می شوند.

“دارایی های خطر باید پایین بیایند. تقریباً همیشه وجود دارد – این چیزی است که گم شده است. و بیت کوین یکی از خطرناک ترین دارایی ها است. یک برنامه گفتگوی دوشنبه کلان با مجری اسکات ملکر در 8 ژانویه، و اضافه کرد:

«ما از هپیوم لذت بردیم. ما از 30 دلار [هزار] 50 ٪ تجمع کرده ایم. ما نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش داشته ایم […] شما نمی خواهید در اینجا اضافه وزن داشته باشید. می خواهید تشکر کنید.”

“این هفته است. اگر آنها فرش می کشند ، این بد است. اگر راه‌اندازی شوند، خوب، درس‌ها این بوده است که خوب نبوده‌اند، و آیا هیاهو و خوش‌بینی زیادی وجود دارد؟ بله، همان‌قدر که در قله‌های دیگر دیده‌ام،» او افزود.

مجله: 10 بهترین خواندن طولانی در مورد رمزارز در 2023

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا